9. maj 2012

Hermegås

Hermegåse. Ja sådan hed kurset med Trine bakker fra Norge,som jeg var på sidste år. Så jeg hermer (efterligner) en gammel antik quilt, om det lykkes vil tiden vise. Lige nu prøver jeg at pusle det hele sammen, så må vi se hvad det ender med. Jeg tror egentlig det bliver meget godt, nu har jeg ihvertfald fundet de stoffer somjeg syntes passer sammen. Udover det sy*er jeg kant på eventyr tæppet, og lige nu har jeg det sådan, at nu SKAL!! det være færdig. Nu kan jeg så se at farverne er meget dårlige på denne tid af dagen. De der ser orange ud er faktisk rosa. Men et bedre billede kommer senere. Ha`en god aften Berit

5 kommentarer:

  1. Det blir flott! Morsom virkning med de samme blokkene i forskjellige størrelser!

    SvarSlet
  2. Kommer att bli en helt underbar quilt!!!Kram till dig

    SvarSlet
  3. Hold da op, det ser bare skøn ud det tæppe, godt du fik fjernet 30`er stofferne.

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.