11. maj 2011

Hovsa aften

Det blev en hovsa aften, for egentlig skulle jeg have været et andet sted, men jeg havnede hos Helene juul på et applikations kursus. Skulle ige aflevere et tæppe til Maria, og så var der liiige!! en ledig plads. Det var super, for så fik jeg prøvet at applikere på en måde jeg ikke havde prøvet før. Men jeg var jo hel uforberedt, så der måtte lånes lidt her og der, så jeg mangler at applikere 2, det når jeg så bare her hjemme.
Det blev så også til lidt indkøb. Bogen med mange forskellige quilte mønstre, måtte med hjem,.
Berit

3 kommentarer:

  1. Det ser spænende ud, jeg kan slet ikke gennemskue, hvordan det er gjort.
    Tina:-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er jo ofte det uventede der er det bedste ;o) men du lærte jo også noget nyt og det er jo ikke så tosset heller.

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.