29. apr. 2011

Mere

Rundetårn, nu er den der. Lavet lidt bredere, og lidt lavere. Det blev mere harmonisk at se på, syntes jeg.

 Kunne godt tænke mig at finde en eller anden måde, så toppen bare kunne vippes, men så støder det på, på siden. Tænke boks.
 Og nu med bund.

Berit
PS. Jeg har forøvrigt modtaget nogle award. Og jeg siger mange tak, er glad for at i kan lide at kigge på min
blog. Men jeg må også lade den ligge der, kan jo se at mange af dem jeg gerne ville give en award allerede har fået en. Jeg syntes at alle laver fantastiske fine ting, og har nogle gode blogge at læse, så alle fortjener den.

2 kommentarer:

  1. Ja, den virker bedre. Hvad stiver du den af med? Er det veladon?

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare opfindsom. Det er en rigtig god ide.

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.