7. sep. 2009

Design udfordring


Pyh ha! jeg har været på week-end tur med HELE Lars´s familie, bare lige den nærmeste tæller altså 41 personer, så det er godt atvære hjemme igen. men selvfølgelig er det også hyggeligt så længe det står på.

Jeg er hoppet med på design udfordring hos Helene Juul, så det er jeg gået igang med, og har fundet ud af hvordan midten skal se ud, hvis de altså ikke bliver lavet om når jeg ser hvordan det ser ud.men det skal være noget med cirkler, så jeg starter med en lille forsigtig cirkel i midten, og lidt stichery.

Cirkler har jeg meget længe haft lyst til at give mig ikast med, men kender I det, at det kan trækker i lang drag inden man kommer igang, men nu skal det være, tror jeg.

Berit

4 kommentarer:

  1. Cirkler - spændende Berit. Jeg er også med, men ikke helt sikker på hvad jeg skal kaste mig over som første blok...

    SvarSlet
  2. Det lyder avanceret, glæder mig til at se det færdige resultat :-)

    SvarSlet
  3. Ja jeg er jo også med, men er stadig noget velsindet. Skal jeg lave en færdig blok jeg har set et sted, eller skal jeg tage den jeg selv har tegnet? Heldigvis/desværre kommer jeg ikke til den første "mødegang" på dette kursus, som er på lørdag, men det er vel bare at skubbe problemet foran sig.

    SvarSlet
  4. Jeg er ikke sikker på det er så avanceret som det lyder. Og Lene du skal tage din egen blok.

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.