5. apr. 2009

Strikkekurv





Hold da op, den blev lidt størrer end jeg regnede med. Men sådan er det jo, når man siger jeg laver den lige dobbelt så stor, det er altså meget, men sjovt har det været, og nu mangler jeg kun at give den lim og lak.jeg har syet noget ståltråd ind i kanten for at holde den stiv. Jeg har længe ledt efter en kurv hvor jeg kunne ligger tæpper i, det har jeg så fået nu. Den skal stå i stuen fyldt med tæpper, hyggeligt!
Det kommer et billede senere hvor den er helt færdig, med lak og det hele.
Berit

3 kommentarer:

  1. Hold da helt op, den er blevet stor, men det lyder som om den har den rigtige størrelse til formålet. Det kurven inderholder på billedet er nu også rigtigt sødt ;-)
    Kh
    Lene

    SvarSlet
  2. hej Berit.

    Sikke en god ide.....

    Hilsen Hanne

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er den flot, du har godt nok lavet mange flotte ting, jeg følger med i hvad du laver, kan du tro.
    Hilsen Inge

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.