31. aug. 2015

Weekend

"En god en af slagsen:-)
Lørdag var jeg en tur til "strik i Todbjerg" det kan varmt anbefales, hvis det er en tilbage vindende begivenhed. Det var hyggeligt, udstilling et par steder i den lille by, et lille foredrag, og udstilling i kirken. Arrangeret af strikke designer Annette Danielsen.
Søndag kørte jeg en tur til træf i Roskilde. Det var også hyggeligt, men jeg syntes nu der manglede mange butikker. Må konstatere at Helene Juul er på forkant med de nye ting.
Søndag aften blev mit baby/børnetæppe færdig, så nu kan lille mand/pige godt komme. Dat varer jo så heller ikke så længe nu. Oktober. Morten (søn) har selv i omkring 4. Klasse broderet Anders  And. Det har hængt i glas, og ramme her hjemme, nu skal han have det tilbage.

Jeg har valgt at bruge en søm fra maskinens "lager"  til at quilte tæppet med. 

Ups !! Har glemt at vende billedet, som I kan se:-)
3små strikke hæfter, måtte så med hjem fra Todbjerg
Berit

1 kommentar:

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.