12. sep. 2010

Sy og løb

Lige nu bliver der ladet til endnu et kvindeløb, Det foregår i Silkeborg. Mon jeg kan løbe lidt hurtigere idag, det ville jo være dejlig om jeg kunne gøre det på omkring 26 min 5 km.


Igår var jeg ude at sy med nogle søde piger/damer, dejlig dag. Det blev så til at jeg fik syet nogle strimler sammen, som lå og var skåret. Det blev til en del pillen op, for af en eller anden grund kan man sy strimler forkert sammen. Men nu er de hvis rigtige, så skal de bare laves til et tæppe.
God søndag.
Berit

3 kommentarer:

  1. Men det var nu rigtig hyggeligt mens du pillede op! God løbetur. Knus

    SvarSlet
  2. hej Berit

    rigtig go' løbetur :)
    og rigtig flotte farver - nogen gange skal det jo være skidt før det bli'r godt :)

    go søndag
    marianne

    SvarSlet
  3. God løbetur. Håber det holder tørvejr.
    Flotte farver du har gang. Glæder mig til at se resten.

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.