26. jul. 2009

Bommert




Uh! der har stille på min blog længe. Men jeg har fulgt med i hvad I har lavet. Jeg har været på en velfortjent (syntes jeg selv) ferie. 14 dage i Italien, med varme og sol. Sytøjet skulle selvfølgelig med, og det strygende, og ja, sålidt for godt, for hvad skete der da jeg havde syet min mdr´s enventyr blog. Jeg klippede sgu`hul i rammen DUMT DUMT!!


Og så havde jeg købt en knæ pude til at sidde med i bilen, det var rigitg smart, men fandt ud af på vejen ned gennem Tyskland at der skulle laves et par små justeringer. Nålepuden skal sættes fast evt. med noget velcro, og så skal der sættes en dims på, lige til at sætte saksen i. Den var lidt svær at styre. Det vil jeg vise et billed af når det er blevet lavet.


Berit

4 kommentarer:

  1. Nej, hvor surt at klippe hul, men jeg håber du har kunnet fikse det.
    Det bliver spændende at se hvad du har ændret på puden så den kan fungere bedst for dig.

    SvarSlet
  2. Surt med hul!!! Det lyder dejligt med sådan en ferie! Knus

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem, dejligt at du har haft en god ferie. Håber at du kan fikse hullet, ellers må du jop "bare" sy en ny. Glæder mig til at se den optimerede pude.
    Knus

    SvarSlet
  4. Ups, hvor ærgeligt Berit. Er der ikke stof nok, til at lave en ny ramme ?
    Mvh Esther

    SvarSlet

Tak for at du lægger en kommentar på min blog, det er altid hyggeligt at læse dem.